Markéta Housková

Bachelor's thesis

Analýza vnímání privátních značek na českém trhu

Abstract:
Tématem této bakalářské práce je Analýza vnímání privátních značek na českém trhu. Cílem této práce je provést analýzu vnímání privátních značek vybraného subjektu působícího na českém trhu. Tímto subjektem v této práci je supermarket Lidl. Teoreticko-metodologická část práce je především zaměřena na rozbor tématu. Zabývá se významem slov „značka“ a „privátní značka“ a vyhází především z oborných knih …more
Abstract:
The theme of this Bachelor’s thesis is Perception analysis of private brands on the Czech market. The key objective of the thesis is to make perception analysis of private brands of chosen subject operating on Czech market. The subject in this thesis is Lidl supermarket. Theory of this thesis is mainly focused on the analysis of the topic. It deals with the meaning of the words "brand" and "private …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 1. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 10. 6. 2021
  • Supervisor: Ing. et Ing. Nikola Sagapova
  • Reader: Ing. Marcela Juraszková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Institute of Technology and Business in České Budějovice

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management