Analýza vnímání privátních značek na českém trhu – Markéta Housková
Markéta Housková
Bachelor's thesis
Analýza vnímání privátních značek na českém trhu
Abstract:
Tématem této bakalářské práce je Analýza vnímání privátních značek na českém trhu. Cílem této práce je provést analýzu vnímání privátních značek vybraného subjektu působícího na českém trhu. Tímto subjektem v této práci je supermarket Lidl. Teoreticko-metodologická část práce je především zaměřena na rozbor tématu. Zabývá se významem slov „značka“ a „privátní značka“ a vyhází především z oborných knih …moreAbstract:
The theme of this Bachelor’s thesis is Perception analysis of private brands on the Czech market. The key objective of the thesis is to make perception analysis of private brands of chosen subject operating on Czech market. The subject in this thesis is Lidl supermarket. Theory of this thesis is mainly focused on the analysis of the topic. It deals with the meaning of the words "brand" and "private …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 1. 2021
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/unruo/
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2021
- Supervisor: Ing. et Ing. Nikola Sagapova
- Reader: Ing. Marcela Juraszková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HOUSKOVÁ, Markéta. \textit{Analýza vnímání privátních značek na českém trhu}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2021. Available from: https://theses.cz/id/ecdc9w/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Market Penetration of Private Labels in the Czech Republic and Slovakia
Barbora Hegyiová -
Analýza řízení privátní značky v maloobchodě
Markéta Petroušková -
Privátní značky jako hrozba pro národní značky na českém trhu
Tereza Málková -
Influence of emotions while selecting the brand / Vliv emocí na zákazníka při volbě značky
Anton Lendiel -
Digitální marketing jako nástroj pro zlepšení brand experience
Ha Vi Phanová -
Enhancing Customer Loyalty with Private Label Brands – Factors Influencing Success in the Health and Beauty Retail Industry
Charlotte Segebarth