Markéta Housková

Bakalářská práce

Analýza vnímání privátních značek na českém trhu

Anotace:
Tématem této bakalářské práce je Analýza vnímání privátních značek na českém trhu. Cílem této práce je provést analýzu vnímání privátních značek vybraného subjektu působícího na českém trhu. Tímto subjektem v této práci je supermarket Lidl. Teoreticko-metodologická část práce je především zaměřena na rozbor tématu. Zabývá se významem slov „značka“ a „privátní značka“ a vyhází především z oborných knih …více
Abstract:
The theme of this Bachelor’s thesis is Perception analysis of private brands on the Czech market. The key objective of the thesis is to make perception analysis of private brands of chosen subject operating on Czech market. The subject in this thesis is Lidl supermarket. Theory of this thesis is mainly focused on the analysis of the topic. It deals with the meaning of the words "brand" and "private …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 1. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2021
  • Vedoucí: Ing. et Ing. Nikola Sagapova
  • Oponent: Ing. Marcela Juraszková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku