Analýza změn nákupního chování spotřebitelů při online nákupu potravin v průběhu pandemie Covid-19 v ČR – Denisa Hrbáčková
Denisa Hrbáčková
Bakalářská práce
Analýza změn nákupního chování spotřebitelů při online nákupu potravin v průběhu pandemie Covid-19 v ČR
Analysis of Changes in Consumer Purchasing Behaviour while Buying Food Online during the Covid-19 Pandemic in the Czech Republic
Anotace:
Cílem bakalářské práce je za pomocí kvantitativního výzkumu analyzovat změny nákupního chování spotřebitelů při online nákupu potravin v průběhu pandemie Covid-19 v České republice a na základě výsledků vypracovat obecné návrhy a doporučení pro e-shopy prodávající potraviny. Bakalářská práce je rozdělena do dvou hlavních částí. Teoretická část je věnována literární rešerši, která se zabývá nákupním …víceAbstract:
The goal of the bachelor thesis is to analyse changes in consumer purchasing behaviour while buying food online during the pandemic Covid-19 in the Czech Republic, through quantitative research and to develop general proposals and recommendations for e-shops selling food based on the results. The bachelor thesis is divided into two main parts. The theoretical part is a literature research which covers …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2022
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HRBÁČKOVÁ, Denisa. \textit{Analýza změn nákupního chování spotřebitelů při online nákupu potravin v průběhu pandemie Covid-19 v ČR}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/ecgzeq/.
Jak správně citovat práci
Hrbáčková, Denisa. Analýza změn nákupního chování spotřebitelů při online nákupu potravin v průběhu pandemie Covid-19 v ČR. Zlín, 2022. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Identifikace faktorů působících na chování zákazníka při online nákupu potravin
Radka Bauerová -
Preference zákazníků při nakupování potravin online v komparaci s nakupováním potravin v obchodě ve Středočeském kraji
Petra Otradovská -
Vliv pandemie Covid-19 na chování spotřebitele při nákupu potravin online
Alice Baculáková -
Online nakupování potravin na českém trhu
Nella FIKERLOVÁ -
Motivace k online nakupování potravin v České republice
Kristýna Lačná -
Online nakupování potravin na českém trhu
Lucie BLÁHOVÁ -
Postoje a preference českých spotřebitelů k online nakupování potravin
Svetlana Semenova -
Online nakupování potravin na vybraných českých e-shopech
Vasilisa Popova