Bc. Matěj Netolický

Bachelor's thesis

Mystery shopping

Mystery shopping
Abstract:
Tato bakalářská práce obsahuje teoretické základy marketingového výzkumu zvaného „Mystery shopping“. V první části práce je popsána teorie Mystery shoppingu a hodnotící kritéria, která jsou v druhé (praktické) části aplikována do praxe. Na základě návštěv restaurací vybraní mystery shoppeři vyplní dotazník a ohodnotí kvalitu služeb. Tyto poznatky z vyplněných dotazníků jsou následně analyzovány a jsou …more
Abstract:
This bachelor thesis describes a theory of a marketing research called mystery shopping. The first part introduces the theory of the mystery shopping and describes rating criterias which are applied to the practise in the second (practical) part. Selected mystery shoppers were asked to fill in a questionnaire and to rate a quality of provided services in visited restaurants. The completed questionnaires …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 11. 6. 2013
  • Supervisor: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
  • Reader: PhDr. Miroslav Komárek, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní