Bc. Matěj Netolický
Bachelor's thesis
Mystery shopping
Mystery shopping
Abstract:
Tato bakalářská práce obsahuje teoretické základy marketingového výzkumu zvaného „Mystery shopping“. V první části práce je popsána teorie Mystery shoppingu a hodnotící kritéria, která jsou v druhé (praktické) části aplikována do praxe. Na základě návštěv restaurací vybraní mystery shoppeři vyplní dotazník a ohodnotí kvalitu služeb. Tyto poznatky z vyplněných dotazníků jsou následně analyzovány a jsou …moreAbstract:
This bachelor thesis describes a theory of a marketing research called mystery shopping. The first part introduces the theory of the mystery shopping and describes rating criterias which are applied to the practise in the second (practical) part. Selected mystery shoppers were asked to fill in a questionnaire and to rate a quality of provided services in visited restaurants. The completed questionnaires …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2013
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/yvsay/
Thesis defence
- Date of defence: 11. 6. 2013
- Supervisor: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
- Reader: PhDr. Miroslav Komárek, CSc.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Assessment of Policy Changes of the Impacts of Urbanization, Economic Growth and Decentralization of Water Services with Regard to Water Quality in Mexico
René Fernando Lara Cervantes -
Assessment of quality of life and public services in Bučovice
Kateřina Machálková -
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Fygitální marketing
Alexandra Stušová -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková