Ing. Veronika Mončeková

Bachelor's thesis

Aplikace a evaluace peer programu na střední škole

The Aplication and Evaluation of Peer Program at High School
Abstract:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na nové metody předávání informací o společenských tématech z hlediska pedagogicko-didaktického, který je charakterizován přímou interakcí skupin vrstevníků v rámci entity vzdělávací instituce. Hlavním cílem práce je ověřit, zda je možné prostřednictvím alternativních forem vzdělávacího procesu dosáhnout výrazně efektivněji cílů sdělení u vybraných skupin žáků a témat …more
Abstract:
This bachelor thesis is focused on the new methods of passing the information concernig social topics in pedagogical and didactical aspect. These methods are characteristic in their direct interaction of the same age persons (peers) within the entity of the educational insti-tution. The main goal of this thesis is to verify if the alternative methods of education are able to reach the aims of the message …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2014
Accessible from:: 30. 4. 2014

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Eva Machů, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Mončeková, Veronika. Aplikace a evaluace peer programu na střední škole. Zlín, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2014

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 30. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe