Augmentová realita ? aplikace v marketingových komunikacích – Daniel POLEDNÍK
Daniel POLEDNÍK
Bakalářská práce
Augmentová realita ? aplikace v marketingových komunikacích
Augmented Reality - Application in Marketing Communications
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá augmentovou realitou jakožto novým nástrojem interak-tivní komunikace s důrazem na praktické využití v marketingu. Cílem práce je popsat jed-notlivé druhy aplikací augmentové reality v marketingových komunikacích a zjistit, jakým způsobem je augmentová realita vnímána a přijímána populací, ve srovnání s jinými ko-munikačními formáty v rámci marketingu. Práce je dělena …víceAbstract:
This bachelor's thesis deals with augmented reality as a new tool for interactive communi-cation with emphasis on practical use in marketing. Its goal is to describe individual types of augmented reality applications in marketing communications and find out how is aug-mented reality perceived a accepted by the population in comparison with other communi-cation formats in marketing. The thesis is divided …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2013
Zveřejnit od: 26. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
POLEDNÍK, Daniel. Augmentová realita ? aplikace v marketingových komunikacích. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 26.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 26. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Application of Virtual Reality Technology in the Marketing of Companies/
Denis Gazetdinov -
Virtuální realita v neuromarketingu
Matěj Brůna -
Changes in Consumer Behaviour and their Impact on Marketing Management
Karina Zaripova -
Virtuální realita a svět metaverse
Jaroslav Mitrofan -
Virtuální realita jako nový marketingový nástroj
Petr Černý -
Virtuálna realita
Andrea Kvaková -
Trends in Digital Marketing
Anastasiia Tantsiura -
Využití ambientních médií pro kampaně se sociální tématikou
Rudolf Baron