Praktické využití multimediální a výpočetní technologie v pedagogice – Bc. Václav MATOUŠEK
Bc. Václav MATOUŠEK
Bakalářská práce
Praktické využití multimediální a výpočetní technologie v pedagogice
Practical employment multimedia and computer technology in pedagogy
Anotace:
Rozbor a základní popis počítačů a multimediálních technologií v pedagogice. Programové vybavení určené k výuce. Počítačová gramotnost versus negramotnost. Legislativa při začleňování počítačů do škol. Internetové připojení. Pohledy odpůrců. Co přinese pokrok.Abstract:
Analyse and basic account of computers and multimedia technology in pedagogy. Software accessories specified for education. Computer literacy against computer illiteracy. Legislature close to incorporate of computers into the schools. Internet connection. View of opponents.Whot improvement will bring?
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2006
Zveřejnit od: 28. 4. 2006
Identifikátor:
4532
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2006
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MATOUŠEK, Václav. Praktické využití multimediální a výpočetní technologie v pedagogice. Brno, 2006. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Univerzitní institut
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 28. 04. 2006
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 28. 4. 2006 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Univerzitní institutPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Univerzitní institutBakalářský studijní program / obor:
Pedagogika / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Informační gramotnost studentů 1. ročníku vysokoškolského studia: výzkumná sonda v programu Informační studia a knihovnictví na FF MU
Pavla Rimešová -
Počítačová gramotnost zaměstnanců vybrané společnosti
Tomáš Neuberg -
Digitální gramotnost pro seniory
Jiří Doležal -
Informační gramotnost se zaměřením na hodnocení informací žáky 8. a 9. ročníků základních škol
Natálie Fábry -
Počítačová gramotnost dětí 5. třídy na malotřídní ZŠ
Lenka Andrýsková -
Počítačová gramotnost v rámci celoživotního vzdělávání
Petra Baštová -
Počítačová gramotnost a komunikace ve zdravotnickém zařízení
Ondřej Tichý -
Dohledový systém pro Internet Protocol Multimedia Subsystem
Michal Švec