Realizace čtenářských lekcí ve 3. třídě ZŠ – Markéta Anna ŘEPOVÁ
Markéta Anna ŘEPOVÁ
Master's thesis
Realizace čtenářských lekcí ve 3. třídě ZŠ
Implementation of Reading Lesssons at 3rd Grade of Primary School
Abstract:
Tato diplomová práce, vypracovaná Markétou Annou Řepovou, studentkou Ústavu speciálně pedagogických studií, pedagogické fakulty Univerzity Palackého Olomouc pod názvem Realizace čtenářských lekcí ve 3. třídě ZŠ, se zabývá tématem čtenářské gramotnosti a je zaměřena na realizaci čtenářských lekcí ve třetí třídě základní školy. Cílem této práce je vytvoření metodiky ke knize Kouzelná baterka spisovatelky …moreAbstract:
This diploma thesis, elaborated by Markéta Anna Řepová, a student of the Institute of Special Education Studies, Palacký University Olomouc, titled Implementation of Reading Lessons at the 3rd Grade of Primary School, addresses the subject of reader's literacy and is aimed at implementation of reading lessons in the third grade of primary school. The objective of the thesis is creation of methodology …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 6. 2023
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Kristýna Šmakalová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
ŘEPOVÁ, Markéta Anna. Realizace čtenářských lekcí ve 3. třídě ZŠ. Olomouc, 2023. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationMaster programme / field:
Special Needs Pedagogy / Teaching primary school classes 1 through 5 and special education
Theses on a related topic
-
Čtenářská gramotnost odsouzených ve Věznici Kuřim
Daniela Juríková -
E-gramotnost jako součást čtenářské gramotnosti
Štěpánka DROZDOVÁ -
Čtenářská gramotnost ve výuce chemie na střední škole
Lucie Kopicová -
Čtenářská gramotnost žáků primární školy v návaznosti na aktuální kurikulum
Kateřina Studená -
Čtenářská gramotnost žáků na primární škole s akcentem na vyučovací metody
Lenka HAWLICZKOVÁ -
Proces čtení v estetické teorii: konkretizace a akt čtení
Kateřina Kalousová -
Podpora čtení v situaci společného čtení žáků 1. stupně základní školy
Tereza Šopíková -
Porovnání úrovně hlasitého čtení a čtení s porozuměním u žáků 2. ročníku základní školy
Vlasta Moravcová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights