Realizace čtenářských lekcí ve 3. třídě ZŠ – Markéta Anna ŘEPOVÁ
Markéta Anna ŘEPOVÁ
Diplomová práce
Realizace čtenářských lekcí ve 3. třídě ZŠ
Implementation of Reading Lesssons at 3rd Grade of Primary School
Anotace:
Tato diplomová práce, vypracovaná Markétou Annou Řepovou, studentkou Ústavu speciálně pedagogických studií, pedagogické fakulty Univerzity Palackého Olomouc pod názvem Realizace čtenářských lekcí ve 3. třídě ZŠ, se zabývá tématem čtenářské gramotnosti a je zaměřena na realizaci čtenářských lekcí ve třetí třídě základní školy. Cílem této práce je vytvoření metodiky ke knize Kouzelná baterka spisovatelky …víceAbstract:
This diploma thesis, elaborated by Markéta Anna Řepová, a student of the Institute of Special Education Studies, Palacký University Olomouc, titled Implementation of Reading Lessons at the 3rd Grade of Primary School, addresses the subject of reader's literacy and is aimed at implementation of reading lessons in the third grade of primary school. The objective of the thesis is creation of methodology …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 6. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Kristýna Šmakalová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŘEPOVÁ, Markéta Anna. Realizace čtenářských lekcí ve 3. třídě ZŠ. Olomouc, 2023. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Učitelství pro 1. stupeň základních škol a speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Čtenářská gramotnost odsouzených ve Věznici Kuřim
Daniela Juríková -
E-gramotnost jako součást čtenářské gramotnosti
Štěpánka DROZDOVÁ -
Funkční a digitální gramotnost žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí základní školy
Petra Tužilová -
Čtenářská gramotnost ve výuce chemie na střední škole
Lucie Kopicová -
Čtenářská gramotnost žáků primární školy v návaznosti na aktuální kurikulum
Kateřina Studená -
Proces čtení v estetické teorii: konkretizace a akt čtení
Kateřina Kalousová -
Podpora čtení v situaci společného čtení žáků 1. stupně základní školy
Tereza Šopíková -
Porovnání úrovně hlasitého čtení a čtení s porozuměním u žáků 2. ročníku základní školy
Vlasta Moravcová
Název
Vložil
Vloženo
Práva