Návrh projektu módní přehlídky jako marketingové události – Ing. Andrea Kovalova
Ing. Andrea Kovalova
Bakalářská práce
Návrh projektu módní přehlídky jako marketingové události
Project concept of a fashion show as a marketing event
Anotace:
Navzdory probíhající ekonomické krizi, při níž řada podnikatelských subjektů končí, mnohdy za dramatických okolností, svoji činnost, vzniká na opačné straně podnikatelského spektra nemalé množství subjektů pokoušejících se do tržního prostoru vstoupit, přičemž jejich teoretická výbava je limitována povšechnými znalostmi základních účetních postupů, v některých, lepších případech i znalostí slov Adama …víceAbstract:
Despite the current crisis, due to which many corporations cease to exist, sometimes under dramatic circumstances, there are still several new entities at the other side of the entrepreneurial spectrum that attempt to enter the market environment, whereas their theoretical equipment is limited to a general knowledge of basic account manners, or in better case to the knowledge of Adam Smith´s words …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/em9d3/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 11. 2010
- Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
- Oponent: Mgr. Miloslava Kykalová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace ve vybrané společnosti
Jana Maštalířová -
Marketingová komunikace
Zuzana Sýkorová -
Struktura a nástroje integrované marketingové komunikace v hotelových službách
Lucie Řezníčková -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva