Návrh projektu módní přehlídky jako marketingové události – Ing. Andrea Kovalova
Ing. Andrea Kovalova
Bachelor's thesis
Návrh projektu módní přehlídky jako marketingové události
Project concept of a fashion show as a marketing event
Abstract:
Navzdory probíhající ekonomické krizi, při níž řada podnikatelských subjektů končí, mnohdy za dramatických okolností, svoji činnost, vzniká na opačné straně podnikatelského spektra nemalé množství subjektů pokoušejících se do tržního prostoru vstoupit, přičemž jejich teoretická výbava je limitována povšechnými znalostmi základních účetních postupů, v některých, lepších případech i znalostí slov Adama …moreAbstract:
Despite the current crisis, due to which many corporations cease to exist, sometimes under dramatic circumstances, there are still several new entities at the other side of the entrepreneurial spectrum that attempt to enter the market environment, whereas their theoretical equipment is limited to a general knowledge of basic account manners, or in better case to the knowledge of Adam Smith´s words …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2010
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/em9d3/
Thesis defence
- Date of defence: 4. 11. 2010
- Supervisor: PhDr. Pavel Čírtek
- Reader: Mgr. Miloslava Kykalová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace ve vybrané společnosti
Jana Maštalířová -
Marketingová komunikace
Zuzana Sýkorová -
Struktura a nástroje integrované marketingové komunikace v hotelových službách
Lucie Řezníčková -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva