Ing. Andrea Kovalova

Bakalářská práce

Návrh projektu módní přehlídky jako marketingové události

Project concept of a fashion show as a marketing event
Anotace:
Navzdory probíhající ekonomické krizi, při níž řada podnikatelských subjektů končí, mnohdy za dramatických okolností, svoji činnost, vzniká na opačné straně podnikatelského spektra nemalé množství subjektů pokoušejících se do tržního prostoru vstoupit, přičemž jejich teoretická výbava je limitována povšechnými znalostmi základních účetních postupů, v některých, lepších případech i znalostí slov Adama …více
Abstract:
Despite the current crisis, due to which many corporations cease to exist, sometimes under dramatic circumstances, there are still several new entities at the other side of the entrepreneurial spectrum that attempt to enter the market environment, whereas their theoretical equipment is limited to a general knowledge of basic account manners, or in better case to the knowledge of Adam Smith´s words …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 11. 2010
  • Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
  • Oponent: Mgr. Miloslava Kykalová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace