Alternativní školství v prostředí Zlínského kraje – Bc. Robert Havrlant
Bc. Robert Havrlant
Master's thesis
Alternativní školství v prostředí Zlínského kraje
Alternative Education in the Zlín Region
Abstract:
Tato diplomová práce přináší informace o vzniku, vývoji, historii, vlastnostech i funkcích alternativního vzdělávání. Zároveň popisuje rozdíly mezi alternativními a tradičními školami. Zamýšlí se nad otázkou vztahu alternativního školství a sociální pedagogiky. Informuje o alternativním školství v České republice a zabývá se historickým vývojem, který tento pedagogický směr provázel. Zmiňuje se o nejdůležitějších …moreAbstract:
This thesis brings information about the origin, development, history, properties and functions of alternative education. It also describes the differences between alternative and traditional schools. He is thinking the question of the relationship between alternative education and social pedagogy. Informs on Alternative Education in the Czech Republic and deals with the historical development that …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2019
Thesis defence
- Supervisor: doc. PhDr. Mgr. Jaroslav Balvín, CSc.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Havrlant, Robert. Alternativní školství v prostředí Zlínského kraje. Zlín, 2019. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesMaster programme / field:
Specialization in Pedagogy / Social pedagogy
Theses on a related topic
-
Problematika alternativního školství v České republice - analýza a výskyt waldorfské, montessoriovské a daltonské pedagogické koncepce.
Ilona Charousová -
Porovnání výuky matematiky a chemie ve standardním a alternativním školství
Kateřina MACHULOVÁ -
ROLE ALTERNATIVNÍHO ŠKOLSTVÍ V ČESKÉ REPUBLICE PO ROCE 2000 V KONTEXTU ZEMÍ EVROKPSKÉ UNIE
Eva Fatková -
Význam alternativního školství v prostředí českého vzdělávacího systému
Julie HLÁSNÁ -
Efektivita dramatické výchovy z pohledu absolventa oboru Sociální pedagogika a volný čas využívajícího metody dramatické výchovy
Eliška Smrčková -
Předčasné odchody ze studijního oboru Sociální pedagogika a poradenství na úrovni bakalářského stupně studia
Michaela Orságová -
Uplatnění absolventů oboru Sociální pedagogika a oborů příbuzných se sociální pedagogikou na Univerzitě Palackého v Olomouci na trhu práce
Martina ŠTIKOVÁ -
Lesní pedagogika
Jiří Čech