Bc. Stanislava Svobodová

Diplomová práce

Uvedenie nového produktu na obchodný trh

New product and its introduction into the commercial market
Abstract:
The main aim of the thesis is to introduce a new product to the market from the perspective of marketing and to set the appropriate marketing strategy of Český Chřest s.r.o. The thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part describes the methods used for marketing research and defines terms related to strategic and tactical marketing. The practical part applies the findings …více
Abstract:
Hlavným cieľom diplomovej práce je uvedenie nového produktu na trh z pohľadu marketingu a stanoviť vhodnú marketingovú stratégiu spoločnosti Český Chřest s.r.o. Práca je rozdelená na teoretickú a praktickú časť. Teoretická časť popisuje spôsoby marketingového výskumu a definuje pojmy súvisiace so strategickým a taktickým marketingom. V praktickej časti uplatňuje zistené poznatky z teoretickej časti …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2019
  • Vedoucí: Ing. Juraj Eisel, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Ing. Miroslav Jurásek, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace