Online marketing v oblasti kultury se zaměřením na muzejní instituce – Bc. Ester Březinová
Bc. Ester Březinová
Master's thesis
Online marketing v oblasti kultury se zaměřením na muzejní instituce
Online marketing in the cultural sector focusing on museum institutions
Abstract:
Diplomová práce s názvem „Online marketing v oblasti kultury se zaměřením na muzejní instituce“ se zabývá využitím online marketingu v neziskových kulturních institucích. Úvod práce nejprve stručně charakterizuje nové přístupy v marketingu v porovnání s těmi tradičními, vysvětluje důležité pojmy a popisuje specifika marketingu v kultuře. Dále se práce věnuje již konkrétním nástrojům online marketingu …moreAbstract:
The master's thesis titled „Online marketing in the cultural sector focusing on museum institutions“ deals with the use of online marketing in non-profit cultural institutions. The introduction of the thesis briefly characterizes new approaches to marketing compared to the traditional ones, explains important concepts and describes specifics of marketing in cultural sector. The thesis also focuses …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2017
Identifier:
https://is.muni.cz/th/d1x4f/
Thesis defence
- Date of defence: 13. 6. 2017
- Supervisor: Ing. Filip Hrůza
- Reader: Mgr. Pavlína Míčová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / field:
General Theory and History of Arts and Culture / Culture Management
Theses on a related topic
-
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
Online marketing pro online supermarket
Tereza Drtinová -
Binary Options Online Trading Through Mobile and Online Marketing Communication
Irakli Baiadze -
Online marketing stratégia pre vstup firmy na zahraničný trh
Samuel Chmurovič -
Jak pandemie COVID-19 proměnila online marketing rapových umělců v České republice?
Andrej Filous -
Online marketing communication and Consumer behavior at Dhathri Ayurveda Pvt. Ltd.
Visakh Raj -
Marketing 4.0 Comparison of Online Marketing and Communication Trends in Sustainable Fashion in the Czech Republic and in the United Kingdom
Alžběta Jílková