Marketingová analýza trhu vrtů pro tepelná čerpadla v České republice – Vsevolod Yurievskyi
Vsevolod Yurievskyi
Diplomová práce
Marketingová analýza trhu vrtů pro tepelná čerpadla v České republice
Marketing Analysis of the Ground Source Geothermal Heat Pump Boreholes in the Czech Republic
Anotace:
Tématem diplomové práce je průzkum a následně analýza trhu s vrty pro tepelná čerpadla v České republice. Diplomová práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. Teoretická část spočívá v popisu a klasifikaci tepelných čerpadel a primárních okruhů s vrty. Kromě toho v teoretické části je vymezen a charakterizován český trh a jeho účastníci. V praktické části se provádí průzkum trhu na základě …víceAbstract:
The topic of the thesis is research and analysis of the market for boreholes for heat pumps in the Czech Republic. The thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part consists of description and classification of heat pumps and ground source exchangers with boreholes. As well, the theoretical part defines and characterizes the Czech market and its participants. In the practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2022
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/151282
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 5. 2023
- Vedoucí: Antonín Kunz
- Oponent: Martin Klempa
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
YURIEVSKYI, Vsevolod. \textit{Marketingová analýza trhu vrtů pro tepelná čerpadla v České republice}. Online. Diplomová práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Hornicko-geologická fakulta. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/eezozg/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Hornicko-geologická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Geologické inženýrství / Geologické inženýrství
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový průzkum konkurence společnosti MND Drilling & Services a. s. před vstupem na nový trh
Patricie Thonová -
Marketingová strategie firmy na trhu půjčování bouracího a vrtacího nářadí
Petr Tocháček -
Advantages and limitations of projective techniques and other qualitative research approaches in qualitative research
Ermela Likaj -
Quantitative marketing research
Mark Ratilla -
Analysis of Organic Coffee on the Czech Market
Margarita Yelisseyeva -
Analysis of Consumer Attitudes toward Food Products' Origin in Indian Market
Hiral Dhruvin Panchal -
Selling Price and Time on the Real Estate Market: A Meta-Analysis
Barbora Kuncová -
Analysis of Consumer Behaviour of Generation Y on the Smartphone Market
Veronika Breuerová