Metodologie snímání v nízkých hladinách osvětlení – Tomáš Šťastný
Tomáš Šťastný
Bakalářská práce
Metodologie snímání v nízkých hladinách osvětlení
METHODOLOGY OF SHOOTING IN LOW LIGHT
Anotace:
Tato práce řeší technické problémy spojené se snímáním v nízkých hladinách osvětlení, zejména pak vliv šumu na obraz. Tato problematika je v textu řešena při pořizování obrazovavého záznamu, metodou zvýšeného osvitu (ETTR) a možnostmi současné digitální postprodukce v oblasti odšumovacích algoritmů. Závěr práce se týká úvahy o nutnosti odstranění šumových oblastí z obrazu. Výsledky práce neukazují …víceAbstract:
This bachalor thesis solves the technical problems associated with shootingKlíčová slova
filmová technikaKlíčová slova
filmové kameryKlíčová slova
digitální technologieKlíčová slova
práce kameramanaKlíčová slova
vizuální vnímání
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 8. 2018
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10318/10163
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 9. 2018
- Vedoucí: Petr HOJDA
- Oponent: Jaromír ŠOFR
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: In the license agreement the author has granted the following:
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 8. 1. 2019 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Filmová a televizní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Kamera
Práce na příbuzné téma
-
Proměny color gradingu po nástupu digitální technologie
Benedikt Kyselka -
Nové technologie loutkové animace a jejich potenciál v animovaném filmu
Vendula Žaludová -
1. Teoretická část: Mladý režisér na prahu 21. století: Filmový materiál nebo digitální technologie? 2. Praktická část: a) Hraný film, 15 minut, digital - režie b) Hraný videoklip, 3:10 minut, 8mm - režie c) Hraný videoklip, 3:40 minut, digital - režie
Jiří VÁGNER -
Barvy a tvary jako vizuální objekt vnímání a výtvarného vyjadřování dětí v mateřském centru
Petra ČIPAKOVÁ -
Dramaturgie a filmový scénář z perspektivy práce kameramana
Lubomír Ballek -
Řemeslem kameramana ke slávě umělce obrazu
Lubomír Ballek -
Úloha kameramana v hraném filmu
Daniel Adam -
Analýza vzájemného ovlivnění kameramana a režiséra
Vojtěch Vančura