Integrace žáků s narušenou komunikační schopností z pohledu rodičů – Mgr. Šárka Kocumová
Mgr. Šárka Kocumová
Diplomová práce
Integrace žáků s narušenou komunikační schopností z pohledu rodičů
Integration of Pupils with Disturbed Speech Ability from Parents' Point of View
Anotace:
Anotace: Kocumová, Šárka: Integrace žáků s narušenou komunikační schopností z pohledu rodičů. Diplomová práce. Brno:MU, 2007, s. 107 Obsah práce: Diplomová práce se zabývá problematikou integrace žáků s narušenou komunikační schopností z pohledu rodičů, možnostmi vzdělávání žáka v běžné základní škole či v příslušné škole speciální, principy integrace, podmínkami a předpoklady integrace, názory na …víceAbstract:
Annotation: Kocumová, Šárka: Integration if pupils with disturb speech ability from parent s point of view. Diploma thesis. Brno: MU, 2007, p. 107 Abstract of thesis: The diploma thesis deals with the problems of integration of pupils with disturb speech ability form parent s point of view, with possibilities of edukation at ordinary primary schools or at appropriate special schools, with principles …víceKlíčová slova
Klíčová slova komunikace formy komunikačních schopností ontogeneze řeči narušená komunikační schopnost rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání a komunikační kompetence nejčastější poruchy narušené komunikační schopnosti vyskytující se u žáků v základním vzdělávání integrace principy integrace podmínky a předpoklady integrace názory na integraci pohled rodičů na integraci Keywords communication forms of communication ability development of speech disturb speech ability Training Programme Frame for School Education and communication competence the most common disorders of disturb speech ability of pupils in the primary education integration principles of integration conditions and presuppositions for integration opinions on integration and parent s point of view on integration
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2007
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/p1k2d/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2007
- Vedoucí: doc. PhDr. Ilona Bytešníková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství speciální pedagogiky pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Ověřování úrovně komunikační schopnosti dětí předškolního věku
Nikola HRADILOVÁ -
Terapie narušené komunikační schopnosti s využitím metody EEG biofeedback
Anna Balíková -
Kompetence učitelů k prevenci narušené komunikační schopnosti v MŠ
Zita KLIMČÍKOVÁ -
Stres u žáků 2. stupně základní školy a jejich způsoby vyrovnávání se se stresem.
Kateřina Veverková -
Výuka ruského jazyka u žáků se specifickými poruchami učení na střední škole
Dana Pekařová -
Strategie učení se anglickému jazyku u žáků se specifickými poruchami učení na 2. stupni ZŠ
Ivana BORZYKOVÁ -
Problematika rizikového chování u osob se zdravotním postižením z pohledu školního metodika prevence
Dana Dlouhá -
Komunikace u žáků s PAS se zaměřením na neverbální projev
Adéla Fusková