Alexander Nuridzhanov

Bakalářská práce

Marketingové nástroje českých hudebních festivalů

Marketing tools of the Czech music festivals
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou porovnání základních principů marketingu českých hudebních festivalů, popisem právního prostředí, organizační strukturou a současnými trendy festivalového průmyslu.Na základě dostupné literatury jsou v teoretické části vyznačena základní marketingová východiska festivalového řízení a jejich kategorizace.Prakticky orientovaná studie se zabývá porovnáním …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with the comparison of the basic principles of marketing of the Czech music festivals, description of the legal environment, organizational structure and current trends in the festival industry.The theoretical part describes the basic marketing principles of the festival management and their categorization which is based on available literature.A practically oriented part …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 2. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2018
  • Vedoucí: Daniel Šubrt
  • Oponent: Michal Straka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/73864

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management