Marketingové nástroje českých hudebních festivalů – Alexander Nuridzhanov
Alexander Nuridzhanov
Bakalářská práce
Marketingové nástroje českých hudebních festivalů
Marketing tools of the Czech music festivals
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou porovnání základních principů marketingu českých hudebních festivalů, popisem právního prostředí, organizační strukturou a současnými trendy festivalového průmyslu.Na základě dostupné literatury jsou v teoretické části vyznačena základní marketingová východiska festivalového řízení a jejich kategorizace.Prakticky orientovaná studie se zabývá porovnáním …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the comparison of the basic principles of marketing of the Czech music festivals, description of the legal environment, organizational structure and current trends in the festival industry.The theoretical part describes the basic marketing principles of the festival management and their categorization which is based on available literature.A practically oriented part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 2. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/73864
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2018
- Vedoucí: Daniel Šubrt
- Oponent: Michal Straka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/73864
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing hudebních festivalů klasické hudby
Magdaléna Jenšíková -
Marketing neziskového hudebního festivalu - BESEDA U BIGBÍTU
Kateřina Janotová -
Marketing a propagace hudebního festivalu Horečky fest
Zuzana Kalinová -
Marketing a propagace hudebního festivalu Valašský špalíček
Petr Dvořák -
Komparace marketingu festivalu Colours of Ostrava a Lucerna Music Bar
Václav Vágner -
Marketing hudebního festivalu Dvořákova Praha
Kristýna Pavlů -
Propagace vybraného hudebního festivalu
Jan Hrábek -
Inovace marketingového mixu vybraného hudebního festivalu
Zuzana Nováková