Analýza marketingové komunikace obchodního centra Silesia Opava – Martin ČERNÝ
Martin ČERNÝ
Bachelor's thesis
Analýza marketingové komunikace obchodního centra Silesia Opava
Analysis of Marketing Communications of Shopping Center Silesia Opava
Abstract:
Předmětem této bakalářské práce je problematika marketingových komunikací z pohledu obchodního centra. Cílem první části práce bylo shrnout základní teoretické poznatky z oblasti marketingové komunikace. Praktická část této bakalářské práce se zabývala ana-lýzou současné situace v oblasti marketingové komunikace obchodního centra a následně doporučením nových opatření pro její zlepšení.Abstract:
Subject of this bachelor thesis is the issue of marketing communication from the perspecti-ve of a shopping centre. The main aim of the firts part of this work was to summarize basic theoretical facts. The practical part of this bachelor thesis is focused on analyzing the cur-rent situation of marketing communication in major shopping centers, followed by recom-mending possible solutions for its improvement …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 5. 2012
Accessible from:: 18. 5. 2012
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ČERNÝ, Martin. \textit{Analýza marketingové komunikace obchodního centra Silesia Opava}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2012. Available from: https://theses.cz/id/efdyaw/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
ČERNÝ, Martin. Analýza marketingové komunikace obchodního centra Silesia Opava. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.5.2012
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 18. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Management and economics
Theses on a related topic
-
Integrovaná marketingová komunikace obchodní korporace
Petr Kurz -
Marketingová komunikace v obchodní firmě
Dana Setváková -
Marketingová komunikace vybraných obchodních řetězců v České republice cílená na seniory
František Budař -
Vizuální marketingová komunikace v obchodní činnosti
Štěpánka Dujková -
Analýza marketingové komunikace značky Footshop
René Dang -
Marketingová komunikace obchodní firmy Archmanic s.r.o.
Kateřina Bartáková -
Audit marketingové komunikace vybrané firmy.
Denisa Vernerová -
Sponzoring jako účinný nástroj marketingové komunikace
Jakub Jirásek