Martin ČERNÝ

Bachelor's thesis

Analýza marketingové komunikace obchodního centra Silesia Opava

Analysis of Marketing Communications of Shopping Center Silesia Opava
Abstract:
Předmětem této bakalářské práce je problematika marketingových komunikací z pohledu obchodního centra. Cílem první části práce bylo shrnout základní teoretické poznatky z oblasti marketingové komunikace. Praktická část této bakalářské práce se zabývala ana-lýzou současné situace v oblasti marketingové komunikace obchodního centra a následně doporučením nových opatření pro její zlepšení.
Abstract:
Subject of this bachelor thesis is the issue of marketing communication from the perspecti-ve of a shopping centre. The main aim of the firts part of this work was to summarize basic theoretical facts. The practical part of this bachelor thesis is focused on analyzing the cur-rent situation of marketing communication in major shopping centers, followed by recom-mending possible solutions for its improvement …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 5. 2012
Accessible from:: 18. 5. 2012

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

ČERNÝ, Martin. Analýza marketingové komunikace obchodního centra Silesia Opava. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.5.2012

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 18. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Management and Economics

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Management and economics