Daniel Saido
Master's thesis
Budoucnost B2B prodeje v hotelnictví
The future of B2B sales in the hotel industry
Abstract:
Diplomová práce se zabývá analýzou B2B prodejní strategie čtyřhvězdičkových a pětihvězdičkových hotelů v Praze. Cílem práce je interpretovat trendy, které aktuálně hýbou světem B2B prodeje, a identifikovat nové přístupy k řízení prodeje a prodejního výkonu, které hotely implementují do svých strategií. Dále na základě toho poskytnout prognózu a vizi směru budoucnosti B2B prodeje v hotelnictví. Práce …moreAbstract:
The diploma thesis deals with the analysis of the B2B sales strategy implemented by four-star and five-star hotels in Prague. The aim of this thesis is to interpret the current trends that are shaping the B2B sales environment and to identify and evaluate the current sales management methods and approaches used by the hotels, and according to the findings to provide a forecast and a vision of the future …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2020
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/83938
Thesis defence
- Date of defence: 8. 6. 2021
- Supervisor: Marcela Zamazalová
- Reader: Dominika Noseková
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/83938
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
Přímý prodej a jeho budoucnost
Dung Viet Vuong -
„Systematization of Housing Privatization in Germany of Portfolios with more than 50,000 Units - Development of a Privatization-Analysis-Model (PAM)“
Rainer Reddehase -
Analysis of current segmentation procedures within the 3M Industry and Transportation Department and recommendations for future segmentation approaches
Verena Breitbach -
Analysis of sales and customer support in IT services
Martin Ludík -
Specifika působení vybrané firmy na B2B a B2C trzích
Yevgen Getman -
Komparace a vyhodnocení chování tržních subjektů na trzích B2B, B2C, C2B a C2C
Pavel Kasal -
Návrh B2C a B2B prodeje nábytku online
Veronika Tylová -
Analýza konkurence na vybraném B2B trhu
Ondřej Kantner