Analýza prodejců a nákupní chování zákazníků pro HOPA CZ, s.r.o. – Veronika POSPÍŠILOVÁ
Veronika POSPÍŠILOVÁ
Bachelor's thesis
Analýza prodejců a nákupní chování zákazníků pro HOPA CZ, s.r.o.
Analysis of sellers and purchasing behavior of customers for HOPA CZ, s.r.o.
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá analýzou názorů prodejců a nákupním chováním cílových zákazníků koupelnového vybavení. Teoretická část obsahuje popis nákupního chování. Další pozornost je věnována zákazníkům a způsobům dotazování. Praktická část obsahuje vyhodnocení dotazníku. Dotazník vypovídá o tom, jaké je nákupní chování konečných spotřebitelů koupelnového vybavení. Druhá část je zaměřena na mystery …moreAbstract:
Bachelor thesis analysis opinion of sellers and purchasing behavior of target customers of bathroom equipment. The theoretical part contains a description of customer behavior. More attention is paid to customers and methods of questioning. The practical part includes the evaluation of questionnaire. The questionnaire reflects what the purchasing behavior of final consumers of bathroom equipment. The …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2011
Identifier:
20990
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
POSPÍŠILOVÁ, Veronika. \textit{Analýza prodejců a nákupní chování zákazníků pro HOPA CZ, s.r.o.}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2011. Available from: https://theses.cz/id/efho9x/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
POSPÍŠILOVÁ, Veronika. Analýza prodejců a nákupní chování zákazníků pro HOPA CZ, s.r.o.. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 29. 04. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing
Theses on a related topic
-
Proces rozhodování o nákupu produktů dlouhodobé spotřeby
Veronika Příplatová -
Proces rozhodování o nákupu produktů dlouhodobé spotřeby
Jakub Prskavec -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitele v gastronomii
Monika Čapková -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Klára Hrabčáková -
Vliv primárních skupin na proces kupního rozhodování spotřebitele
Vendula Hrubá -
Klíčové faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitelů generace Y na trhu s vínem
Jana Němcová -
Psychologické aspekty procesu nákupního rozhodování
Jana Kolářová -
Psychologické aspekty procesu nákupního rozhodování
Pavel Pekárek