Analýza prodejců a nákupní chování zákazníků pro HOPA CZ, s.r.o. – Veronika POSPÍŠILOVÁ
Veronika POSPÍŠILOVÁ
Bakalářská práce
Analýza prodejců a nákupní chování zákazníků pro HOPA CZ, s.r.o.
Analysis of sellers and purchasing behavior of customers for HOPA CZ, s.r.o.
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou názorů prodejců a nákupním chováním cílových zákazníků koupelnového vybavení. Teoretická část obsahuje popis nákupního chování. Další pozornost je věnována zákazníkům a způsobům dotazování. Praktická část obsahuje vyhodnocení dotazníku. Dotazník vypovídá o tom, jaké je nákupní chování konečných spotřebitelů koupelnového vybavení. Druhá část je zaměřena na mystery …víceAbstract:
Bachelor thesis analysis opinion of sellers and purchasing behavior of target customers of bathroom equipment. The theoretical part contains a description of customer behavior. More attention is paid to customers and methods of questioning. The practical part includes the evaluation of questionnaire. The questionnaire reflects what the purchasing behavior of final consumers of bathroom equipment. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2011
Identifikátor:
20990
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
POSPÍŠILOVÁ, Veronika. Analýza prodejců a nákupní chování zákazníků pro HOPA CZ, s.r.o.. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 29. 04. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Proces rozhodování o nákupu produktů dlouhodobé spotřeby
Veronika Příplatová -
Proces rozhodování o nákupu produktů dlouhodobé spotřeby
Jakub Prskavec -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitele v gastronomii
Monika Čapková -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Klára Hrabčáková -
Vliv primárních skupin na proces kupního rozhodování spotřebitele
Vendula Hrubá -
Klíčové faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitelů generace Y na trhu s vínem
Jana Němcová -
Psychologické aspekty procesu nákupního rozhodování
Jana Kolářová -
Psychologické aspekty procesu nákupního rozhodování
Pavel Pekárek