Veronika Vénosová

Bakalářská práce

Právní a etický rámec užití nahoty v marketingové komunikaci společností módního průmyslu

Legal and ethical framework for the use of nudity in marketing communications of companies of the fashion industry
Anotace:
Práce se zabývá legislativním rámcem upravujícím zobrazování lidské nahoty v marketingové komunikaci společností módního průmyslu. Jejím cílem je prozkoumat zákonný a etický rámec, jež upravuje její využívání v reklamě v České republice, vybraných členských státech Evropské unie (Velká Británie, Francie, Itálie) a Spojených státech amerických. Nejprve je definován samotný pojem módy, následuje historický …více
Abstract:
The thesis deals with the legislative framework governing the display of human nudity in marketing communications of the fashion industry. Its aim is to explore the legal and ethical framework which governs its use in advertising in the Czech Republic and selected EU member states (The United Kingdom, France, Italy) and the United States. Firstly, the very concept of fashion is defined, followed by …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 9. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 6. 2015
  • Vedoucí: Martin Boháček
  • Oponent: Tomáš Votava

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/46772

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Podnikání a právo