Tělesné tresty. Svoboda dětí a práva učitelů v pedagogické praxi – Bc. Jiří Valášek
Bc. Jiří Valášek
Diplomová práce
Tělesné tresty. Svoboda dětí a práva učitelů v pedagogické praxi
Corporal punishment, freedom of children and the rights of teachers in educational practice
Anotace:
Tato diplomová magisterská práce se věnuje problematice trestání ve školách. Teoretická část práce se zaměřuje na samotný proces vyučování, na jeho specifika a případné problémy, které během průběhu mohou nastat. Dále se věnuje kázni jako takové a rozebírá různé možnosti její interpretace. Následně se zaměřuje na nekázeň a její diagnostiku a příčiny. Samostatnou kapitolu pak tvoří samotné způsoby trestání …víceAbstract:
This master thesis deals with issue of school punishments. The theoretical part of this work is focused on educational process, its specifics and possible troubles which may occur. Furthermore is focused on discipline and analyzes diagnosis and causes. Separate chapter is methods of punishment in schools itself, included historical summary, consequences of using corporal punishments and legislative …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/uydtx/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2013
- Vedoucí: Mgr. Zdeněk Hons
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství technické a informační výchovy pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Duolingo in the Teaching Process
Lukáš Skopal -
Využití loutky ve vyučovacím procesu na 1.stupni základní školy Using the puppet in teaching process at the 1st grade of primary school
Renáta URBANOVÁ -
English Language Teachers’ Adaptation To Online Teaching During and After the Covid Outbreak
Ivo Schmid -
Motivation of urban and country lower-secondary school pupils to learn the English language
Veronika Tobolová -
Teaching English to Gifted Pupils in Lower Secondary School
Zuzana Hladíková -
Evalution of Speaking Skills of Lower Secondary School Pupils
Ondřej Vitula -
Teaching English to Pupils with Learning Disabilities at Lower Secondary School
Daniela Koňaříková -
The Influence of the Lexical Notebooks on Primary School Pupils' Vocabulary Learning
Ondřej Hofman