Strategie rozvoje malého podniku – Ing. Iva Pokorná
Ing. Iva Pokorná
Bakalářská práce
Strategie rozvoje malého podniku
Tha development strategy of small business
Anotace:
Práce je zaměřena na tvorbu strategie malého podniku v horizontu 3 let. Hlavním cílem je návrh strategie rozvoje malého podniku a dílčím cílem je návrh navýšení konkurenceschopnosti. Je provedena interní a externí analýza podniku. Výsledky těchto analýz jsou podkladem pro vymezení klíčových nedostatků. Na základě řešených nedostatků jsou popsány návrhy na navýšení konkurenceschopnosti a na optimální …víceAbstract:
The work is focused on creating strategy for a small business during next 3 years. The main goal is to design the development strategy for small business and the sub-goal is to increase the competitiveness with this proposal. It contains internal and external analysis of the company. Results of these analyses are the basis for identifying key gaps. Based on mentioned gaps there are described proposals …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/dcbni/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2014
- Vedoucí: Ing. Rostislav Tesař
- Oponent: Ing. Jan Čaputa
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Organizace a řízení malých a středních firem
Práce na příbuzné téma
-
Vývoj konkurence a koncentrace na bankovním trhu ČR
Michal Kuneš -
Dopady asijské konkurence na české firmy
Irena Doubková -
Nezbytnost konkurence v bankovnictví
Maryna Moloshah -
Vývoj konkurence v přepravě cestujících na železnici v České republice po roce 1993
Ondřej Skrbek -
Vývoj mezibankovní konkurence v retailovém sektoru bank v ČR
Ondřej Adam -
Strategie přístupu k problémovému zákazníkovi z psychologického hlediska na základě typologie problémových zákazníků
Barbora Ančincová -
Marketingová komunikační strategie firmy Greisi
Natálie Guňková -
Nástupnická strategie rodinného podniku
Junková Junková