Mgr. Marcela Kynclová

Diplomová práce

Firemní kultura v oblasti školství, komparace s podnikatelským sektorem

The Corporate Culture in the area of Education, comparison to the business branch
Anotace:
Každá firma má svoji kulturu, kterou se prezentuje svému okolí a která ji odlišuje od všech ostatních firem na trhu a hlavně, kterou by měli její zaměstnanci plně respektovat. Mimo stylu oblékání a projevu zaměstnanců k ní patří způsob vzdělávání, motivace a odměňování zaměstnanců, historie a značka firmy, firemní filozofie, ale např. i standard vybavení a pořádku na pracovištích. Firemní kultura tak …více
Abstract:
Each company has own company culture which is presented to its neighbourhood and differentiates it from all other companies on the market. Company culture should be respected by its employees. Main characteristics of the company culture are style of dressing, exhibition of employees but also way of education, motivation, remuneration, history, company brand, company philosophy. However, there are also …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2010
  • Vedoucí: Ing. Josef Švec
  • Oponent: PhDr. Ondřej Balatka, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Veřejná správa