Rozvoj neverbální komunikace pomocí metod dramatické výchovy u dětí se sociálním znevýhodněním – Mgr. Vendula Holčáková
Mgr. Vendula Holčáková
Bachelor's thesis
Rozvoj neverbální komunikace pomocí metod dramatické výchovy u dětí se sociálním znevýhodněním
Development of non-verbal communication using drama education methods for underprivileged children
Anotácia:
Tato práce je rozdělena na dvě části, část teoretickou a část praktickou. V první kapitole teoretické části popisuji téma komunikace, její verbální a neverbální složku, rozdíl mezi těmito složkami, dále pak uvádím jednotlivé složky neverbální komunikace, význam neverbální komunikace ve společenském styku a také charakterizuji pojem komunikace činem. Druhá kapitola vysvětluje pojem dramatická výchova …viacAbstract:
This thesis consists of two parts; the theoretical and the practical. First comes the theoretical. In chapter one I describe communication, its verbal and non-verbal components and the difference between these two. I also present the individual components of non-verbal communication, the meaning of non-verbal communication in social interaction and describe the 'communication by action' concept. In …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2009
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/k75mb/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2009
- Vedúci: PaedDr. Marie Pavlovská, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HOLČÁKOVÁ, Vendula. \textit{Rozvoj neverbální komunikace pomocí metod dramatické výchovy u dětí se sociálním znevýhodněním}. Online. Bakalárska práca. Brno: Masarykova univerzita, Faculty of Education. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/efxw90/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Special Education / Special Education
Práce na příbuzné téma
-
Sociálně znevýhodněné prostředí a počáteční vzdělávání dítěte
Pavla Strýčková -
Možnosti trávení volného času nabízené neziskovými organizacemi pro sociálně znevýhodněné děti 1. stupně ZŠ
Barbara Puchalová -
Sociální programy pro sociálně znevýhodněné děti v zemích Evropské unie
Jiřina Krejčová -
Příběhy vychovatelů ve volném čase zaměřených na práci s rizikovými a sociálně znevýhodněnými dětmi
Ladislav Koubek -
Sociálně aktivizační služby
Radmila Větrovcová -
Problematika dětí ze sociálně znevýhodněného prostředí v mateřských školách
Veronika Hrdličková -
Problematika práce se sociálně znevýhodněnou rodinou z hlediska orgánu sociálně-právní ochrany dětí.
Nikola Vavroušková -
Non-verbal Communication across Cultures: Gestures and Facial Expressions in Business Meetings in France and the Czech Republic
Silvie Kopúnková