Hodnocení marketingové komunikace Ministerstva spravedlnosti České republiky - odbor insolvenční a soudních znalců – Klára Kuřeová
Klára Kuřeová
Bakalářská práce
Hodnocení marketingové komunikace Ministerstva spravedlnosti České republiky - odbor insolvenční a soudních znalců
Evaluation of marketing communication of the Ministry of Justice of the Czech republic - Department of Insolvency and Forensic Expertise
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací na Ministerstvu spravedlnosti České republiky na odboru insolvenčním a soudních znalců. Cílem práce je zhodnotit účinnost současných nástrojů marketingové komunikace, které jsou na tomto odboru využívány, zpracovat návrhy a doporučit zlepšení pro budoucí období. Jedním z dílčích cílů vlastní práce je pomocí komparace posoudit nejúčinnější nástroj …víceAbstract:
This bachelor's thesis deals with marketing communication at the Ministry of Justice of the Czech Republic in the Department of Insolvency and Forensic Experts. The aim of this thesis is to evaluate the effectiveness of the current marketing communication tools used in this department, to elaborate proposals and recommendations for the future period. One of the sub-objectives of this thesis is to …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 3. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 5. 2023
- Vedoucí: Ing. Jan Huml
- Oponent: Adéla Mráčková, Ing.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KUŘEOVÁ, Klára. \textit{Hodnocení marketingové komunikace Ministerstva spravedlnosti České republiky - odbor insolvenční a soudních znalců}. Online. Bakalářská práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/eg16tf/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program:
Veřejná správa a regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Online marketingová komunikace vybraného e-shopu
Anna Podstawková -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing Mix of Kerala Feeds Ltd.
Aju Babu
Název
Vložil
Vloženo
Práva