Hodnocení marketingové komunikace Ministerstva spravedlnosti České republiky - odbor insolvenční a soudních znalců – Klára Kuřeová
Klára Kuřeová
Bachelor's thesis
Hodnocení marketingové komunikace Ministerstva spravedlnosti České republiky - odbor insolvenční a soudních znalců
Evaluation of marketing communication of the Ministry of Justice of the Czech republic - Department of Insolvency and Forensic Expertise
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací na Ministerstvu spravedlnosti České republiky na odboru insolvenčním a soudních znalců. Cílem práce je zhodnotit účinnost současných nástrojů marketingové komunikace, které jsou na tomto odboru využívány, zpracovat návrhy a doporučit zlepšení pro budoucí období. Jedním z dílčích cílů vlastní práce je pomocí komparace posoudit nejúčinnější nástroj …moreAbstract:
This bachelor's thesis deals with marketing communication at the Ministry of Justice of the Czech Republic in the Department of Insolvency and Forensic Experts. The aim of this thesis is to evaluate the effectiveness of the current marketing communication tools used in this department, to elaborate proposals and recommendations for the future period. One of the sub-objectives of this thesis is to …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 3. 2023
Thesis defence
- Date of defence: 18. 5. 2023
- Supervisor: Ing. Jan Huml
- Reader: Adéla Mráčková, Ing.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KUŘEOVÁ, Klára. \textit{Hodnocení marketingové komunikace Ministerstva spravedlnosti České republiky - odbor insolvenční a soudních znalců}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2023. Available from: https://theses.cz/id/eg16tf/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme:
Public Administration and Regional Development
Theses on a related topic
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Online marketingová komunikace vybraného e-shopu
Anna Podstawková -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing Mix of Kerala Feeds Ltd.
Aju Babu
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights