Pojetí didaktické hry učitelů dětí školního věku – Bc. Daniela Hájková
Bc. Daniela Hájková
Master's thesis
Pojetí didaktické hry učitelů dětí školního věku
The Concept of Didactic Games of Teachers of School-Age Children
Anotácia:
Diplomová práce se zaměřuje na didaktickou hru, neboli na hru ve vyučování. Tato metoda se objevuje ve vyučování stále častěji. Práce se zaměřuje na rozbor těchto her. Rozebírá určité znaky, které by měla hra, aby byla opravdovou hrou splňovat. Zaměřuje se na subjek-tivní pohled učitelů dětí školního věku na tuto problematiku. Rozebírá hru jako efektivní metodu učení. Teoretická část obsahuje definice …viacAbstract:
The thesis focuses on teaching the game, or to play in teaching. This method appears incre-asingly in teaching. The work focuses on the analysis of these games. It analyzes certain characteristics that should play in order to meet the real play. It focuses on the subjective view of teachers of children of school age on this issue. Discusses the game as an effective method of learning. The theoretical …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Hájková, Daniela. Pojetí didaktické hry učitelů dětí školního věku. Zlín, 2017. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesMaster programme / odbor:
Specialization in Pedagogy / Social pedagogy
Práce na příbuzné téma
-
Úniková, šifrovací hra ve vyučování – vytvoření, aplikace a kvalitativní výzkum
Kateřina Semerádová -
Dovednostní hračky a logické hry ve vyučování na druhém stupni základní školy
Josef Šteigl -
Didaktická jazyková hra jako zábavný prvek ve vyučování ruského jazyka (Návrh tematických jazykových her)
Veronika Novotná -
Didaktická hra ve vyučování matematice na 1. stupni ZŠ jako nástroj rozvoje žákovských kompetencí.
Michaela CHMELÍKOVÁ -
Hra ve výuce ruského jazyka
Lenka Koňaříková -
Osobnost učitele s přihlédnutím k potřebám žáků se specifickými poruchami učení
Zuzana Folvarčná -
Osobnost učitele a současné pojetí výuky literární výchovy na základních školách
Alena Valíčková -
Dotazník hodnocení učitele žákem jako nástroj k sebereflexi učitele
Tomáš HLADÍK