Zvláštnosti nákupního chování vybrané skupiny spotřebitelů – Bc. Martin Persich
Bc. Martin Persich
Master's thesis
Zvláštnosti nákupního chování vybrané skupiny spotřebitelů
Special features of shopping behavior of selected groups of consumers
Abstract:
Předkládaná diplomová práce se zabývá nákupním chováním spotřebitelů. Cílem diplomové práce je odpovědět na otázky proč vybraná skupina spotřebitelů nakupuje v internetových obchodech, jak se během nakupování chová a na základě nashromážděných dat zmapovat a popsat genderové rozdíly při samotném nakupování. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy související se spotřebitelským chováním, rozhodovacím …moreAbstract:
This diploma thesis deals with the consumers' behaviour during their shopping. The main aim of this diploma thesis is to answer two questions and to map and describe the gender differences which are based on collected data. The first question is why the selected group of consumers buy via e-shops and the second question is how they behave during the shopping process. In the theoretical part,there are …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 4. 2018
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/sm0bv/
Thesis defence
- Date of defence: 12. 6. 2018
- Supervisor: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
- Reader: PhDr. Miroslav Komárek, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Využití internetových médií v online marketingové strategii firmy
Michaela Kurzová -
Využití vlivu internetových diskusí na nákupní chování
Marie Veselá -
Impact of luxury companies’ CSR activities on the consumers’ purchasing decisions
Veronika Moskaleva -
Vliv rodinného prostředí na nákupní rozhodování
Lucie Tůmová -
Vliv rodinného prostředí na nákupní rozhodování
Eva Švecová -
Moderní marketing a jeho vliv na nákupní rozhodování spotřebitele
David Cvrkal -
Konkurenční výhody internetových obchodů a jejich vliv na nákupní rozhodování
Markéta Kuncová -
Moderní marketing a jeho vliv na nákupní rozhodování spotřebitele
Tomáš Vlastník