Kristián Jejkal
Bakalářská práce
Analýza spotřebitelského chování
Consumer behavior analysis
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu spotřebitelského chování na trhu. Práce je rozdělená do dvou částí, teoretické a empirické. V teoretické části je vymezen poptávkový model tedy individuální poptávka, tržní poptávka, agregátní poptávka. Teorie užitku spotřebitele, a to kardinalistická a ordinalistická. Obecné pojetí chování spotřebitele s charakteristikou jednotlivých přístupů k spotřebnímu chování …víceAbstract:
The bachelor thesis focuses on the analysis of consumer behavior in the market. The thesis is divided into two parts, theoretical and empirical. The theoretical part defines the demand model, ie individual demand, market demand, aggregate demand. Theory of consumer benefit, namely cardinalistic and ordinalistic. General concept of consumer behavior with characteristics of individual approaches to consumer …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 3. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: prof. Ing. Lukáš Čechura, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Nákupní preference spotřebitelů v době koronaviru
Natálie Nodesová -
Typologie zákazníků na trhu se značkovou sportovní obuví
Dominik Brogowski -
Typologie postojů vybraných spotřebitelů na trhu potravin
Václav Dedek -
Návrh typologie spotřebitelů na trhu doplňků stravy
Aneta Chlebiková -
Nákupní preference vybrané skupiny spotřebitelů v kontextu nemoci covid-19
Hana Karešová -
Spotřebitelské preference generací Y a Z v oblasti nákupu farmářských potravin
Anisa Dridi -
Návrh typologie fanoušků fotbalového klubu
Jakub Beran -
Spotřebitelské postoje a preference generací X a Z v oblasti inovací v maloobchodě
Michaela Micková
Název
Vložil
Vloženo
Práva