Kristián Jejkal

Bakalářská práce

Analýza spotřebitelského chování

Consumer behavior analysis
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu spotřebitelského chování na trhu. Práce je rozdělená do dvou částí, teoretické a empirické. V teoretické části je vymezen poptávkový model tedy individuální poptávka, tržní poptávka, agregátní poptávka. Teorie užitku spotřebitele, a to kardinalistická a ordinalistická. Obecné pojetí chování spotřebitele s charakteristikou jednotlivých přístupů k spotřebnímu chování …více
Abstract:
The bachelor thesis focuses on the analysis of consumer behavior in the market. The thesis is divided into two parts, theoretical and empirical. The theoretical part defines the demand model, ie individual demand, market demand, aggregate demand. Theory of consumer benefit, namely cardinalistic and ordinalistic. General concept of consumer behavior with characteristics of individual approaches to consumer …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 3. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: prof. Ing. Lukáš Čechura, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta
 
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses eg9v5q eg9v5q/2
25. 3. 2020
Složky
Soubory
Mach, J.
25. 3. 2020
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.