Přístup učitele k řešení vrstevnických konfliktů mezi dětmi předškolního věku – Tereza Kožušníková
Tereza Kožušníková
Bachelor's thesis
Přístup učitele k řešení vrstevnických konfliktů mezi dětmi předškolního věku
Teacher's Approach to Resolving Peer Conflicts in the Kindergarten
Anotácia:
Bakalářská práce teoreticko-empirického charakteru pojednává o přístupu učitele k řešení vrstevnických konfliktů mezi dětmi předškolního věku. Hlavním cílem práce je popsat, jaké přístupy uplatňují učitelé k řešení vrstevnických konfliktů mezi dětmi v mateřské škole. Teoretická část je rozdělena do tří kapitol, které se zabývají interpersonálními konflikty, předpoklady dítěte předškolního věku k řešení …viacAbstract:
This bachelor's thesis of theoretical-empirical character deals with a teacher's approach to solving peer conflicts among preschool children. The work aims to describe what approaches teachers use to resolve peer conflicts between children in kindergarten. The theoretical part is divided into three chapters dealing with interpersonal conflicts, preschool children's prerequisites for conflict resolution …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kožušníková, Tereza. Přístup učitele k řešení vrstevnických konfliktů mezi dětmi předškolního věku. Zlín, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / odbor:
Preschool Teacher Training / Preschool Teacher Training
Práce na příbuzné téma
-
Změna přístupu učitele k edukaci ve vztahu k inkluzi
Nikol PELTANOVÁ -
Činitelé ovlivňující biofilní orientaci učitele a jeho přístup k (environmentální) výchově
Jana Létalová -
Přístup učitele k řešení kázeňských problémů na středních odborných školách
Renata Poláková -
Přístup učitele k řešení kázeňských problémů
Kateřina Smékalová -
Přístup učitelů k výuce finanční gramotnosti v nižším sekundárním vzdělávání
Nikol Šigutová -
Přístupy k vyučování u lektorek orientálního tance
Nikola Jančí -
Přístup učitelů estetické výchovy k výuce žáků s podpůrnými opatřeními
Pavla Kašíková -
Vrstevnická mediace jako preventivní program řešení konfliktů ve školním prostředí
Silvie Slezáková