Tereza Kožušníková

Bachelor's thesis

Přístup učitele k řešení vrstevnických konfliktů mezi dětmi předškolního věku

Teacher's Approach to Resolving Peer Conflicts in the Kindergarten
Anotácia:
Bakalářská práce teoreticko-empirického charakteru pojednává o přístupu učitele k řešení vrstevnických konfliktů mezi dětmi předškolního věku. Hlavním cílem práce je popsat, jaké přístupy uplatňují učitelé k řešení vrstevnických konfliktů mezi dětmi v mateřské škole. Teoretická část je rozdělena do tří kapitol, které se zabývají interpersonálními konflikty, předpoklady dítěte předškolního věku k řešení …viac
Abstract:
This bachelor's thesis of theoretical-empirical character deals with a teacher's approach to solving peer conflicts among preschool children. The work aims to describe what approaches teachers use to resolve peer conflicts between children in kindergarten. The theoretical part is divided into three chapters dealing with interpersonal conflicts, preschool children's prerequisites for conflict resolution …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2023

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Kožušníková, Tereza. Přístup učitele k řešení vrstevnických konfliktů mezi dětmi předškolního věku. Zlín, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe