Efektivní komunikace a marketing jako nástroj rozvoje neziskových organizací – Bc. Barbora Stárková
Bc. Barbora Stárková
Diplomová práce
Efektivní komunikace a marketing jako nástroj rozvoje neziskových organizací
Efficient Communication and Marketing as a Means of Non-profit Organizations’ Development
Anotace:
Neziskové organizace fungují již od počátku 19. století jako šiřitelé kultury, vzdělání a rozvoje lidské činnosti obecně. Jsou to instituce kladoucí si za cíl uspokojovat potřeby svých členů i celé společnosti. Tyto organizace nedosahují zisku, jejich příjmy slouží pouze k pokrytí všech jejich aktivit. Stejně jako komerční firmy i neziskové organizace uplatňují prvky marketingu a komunikace. V praktické …víceAbstract:
Non-profit organizations have been spreading culture, education and development of human activities in general since the beginning of the 19th century. These institutions aim to meet the needs of their members and of the entire society. These organizations do not make any profit; the revenues are used solely to meet their expenses. Like commercial companies, non-profit organizations use elements of …víceKlíčová slova
Neziskové organizace profesní sdružení marketing komunikace členská základna potřeby členů společenská odpovědnost firmy vzdělávání legislativa jednotná klasifikace. Non-profit organizations professional association communication members´ base members´ needs corporate social responsibility education legislation unified clasification system.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/umz8s/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2011
- Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Oponent: doc. Dr. Zdeněk Cecava, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Mezisektorové partnerství nestátních neziskových organizací a firem z pohledu konceptu Corporate Social Responsibility
Denisa Kreuzziegerová -
Impact of corporate social responsibility in the modern banking sector
Anmol Krishna -
Corporate Social Responsibility On Community Development in Bellary, Karnataka, India case study of “SMIORE”and “KIOCL Ltd”
Shweta Kodad -
Corporate Social Responsibility: The Case of Shell Petroleum Development Company, Nigeria.
Bomonyo Jessica Afa -
Corporate Social Responsibility Gujarat, India case study of “SUNPHARMA”, “TORRENT POWER”and “ ZYDUS LIFESCIENCES Ltd
Tahir Shaikh -
Společenská odpovědnost firmy PRIA Systém s.r.o.
Tomáš Janečka -
Vnímání etiky a morálky ve společnosti 100% rework s.r.o. a její společenská odpovědnost vůči regionu
Renáta Hořáková -
Etický kodex a jeho význam pro profesní kompetence v pozici manažera (neziskové organizace)
Eva Vodrážková