Marketingové komunikace při zavádění a řízení nové obchodní jednotky – Mgr. Václav BÖHM, DiS.
Mgr. Václav BÖHM, DiS.
Bakalářská práce
Marketingové komunikace při zavádění a řízení nové obchodní jednotky
Marketing communication in a process of bringing in a managing of a new business unit
Anotace:
Obsahem práce jsou specifika marketingových komunikací u maloobchodních jednotek ve fázi zavádění těchto jednotek na trh. Práce je rozdělena do dvou základních částí. Tou první je teoretická část, ve které jsou uvedeny dvě fiktivní společnosti, jejichž činnost je dále rozebírána. Konkrétně jsou v této části rozvá-děny ekonomicko právní aspekty založení nových obchodních jednotek a analy-zovány jednotlivé …víceAbstract:
This work contents specification of marketing communication in the process of starting a new retail business units. The whole work is devided into two main parts. The first is a theoretical part, were the two fictive unites are brought in a and their activities are point of further analysis. To be more specific the rest of theoretical part is specialized on economical a law aspects of starting a new …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2007
Identifikátor:
4795
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2007
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BÖHM, Václav. Marketingové komunikace při zavádění a řízení nové obchodní jednotky. Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 09. 05. 2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Plán marketingové komunikace pro podnikatelské subjekty v oboru houslařství
Pavlína Šimková -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Návrh marketingové komunikace pro Středisko volného času Juventus
Lenka Kučerová -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu – senioři
Aneta Černohorská -
Influencer jako progresivní prvek moderní marketingové komunikace
Sandra Ratajová -
Komparace marketingové komunikace vybraných lékáren
Petra Baronová -
Zkoumání marketingové komunikace firmy
Stanislav Chvapil