Vliv značky na nákupní rozhodovací proces zákazníka – Gabriela Červená
Gabriela Červená
Bakalářská práce
Vliv značky na nákupní rozhodovací proces zákazníka
Influence of brand on customer purchase behaviour
Anotace:
Tématem této bakalářské práce je vliv značky na nákupní chování spotřebitele. V této práci jsou shrnuty teoretické poznatky týkající se nákupního chování zákazníka, definován pojem značka a rámcově popsána problematika značky. Hlavním cílem je provést výzkum vlivu značky na nákupní rozhodování zákazníků v oblasti notebooků. Práce obsahuje teoretickou a praktickou část a je rozdělena na 4 kapitoly. …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the influence of a brand on customer behaviour. The thesis summarizes theoretical knowledge relating to customer's behaviour, defines the term "brand" and describes issues of brand. The main aim is to carry out a research of the influence of a brand on a decision-making proces in an area of buying of notebooks. The thesis contains both theoretical and practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 6. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/38246
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 6. 2013
- Vedoucí: Přemysl Průša
- Oponent: Milan Postler
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/38246
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Importance of sustainability within the fashion industry in the purchase decision making process of Gen Z.
Gyuzal Kuspakova -
The Influence of Advertisements on Preschool Children and Their Roles in the Purchase Decision Making Process
Kateřina Šenková -
The Role of Instagram influencers in the Consumer Decision Making Process
Aliaksandra Sonets -
The Role of Youtube in the Consumer Decision Making Process
Wahaj Muhammad -
The Role of Instagram Influencer in the Consumer Decision Making Process in the France Fashion Industry
Leila Baizakova -
Multiple decision making in practice
Anastasia Pustovetova -
Vliv PPC reklamy na nákupní rozhodovací proces zákazníka
David Hubáček -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitele v gastronomii
Monika Čapková