Marketingová komunikace pro vratné obaly – Nikol Kopečková
Nikol Kopečková
Bakalářská práce
Marketingová komunikace pro vratné obaly
Marketing Communication for Returnable Packaging
Anotace:
Bakalářská práce pojednává o marketingové komunikaci pro vratné zálohové obaly. Cílem práce je zjištění zájmu a motivace spotřebitelů na území České republiky týkající se zavedení zálohového systému vratných obalů pro PET lahve a plechovky. Značný prostor je věnován navržení marketingové komunikace, která má informovat spotřebitele o dostupných možnostech v oblasti zálohování. Důraz je také kladen …víceAbstract:
The thesis deals with marketing communication for returnable packaging with a refundable deposit. The aim of the thesis is to find out interest and motivation of con-sumers in the Czech Republic associated with the introduction of deposit-refund system (DRS) for PET bottles and cans. Significant space in the thesis is dedicated to an establishing of marketing communication, which is supposed to inform …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 12. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 1. 2023
- Vedoucí: Ing. Irena Antošová, Ph.D.
- Oponent: Lucie Veselá, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor / specializace:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Optimalizace toků vícecestného obalového materiálu při aplikaci RFID ve firmě Bosch Diesel s.r.o.
Veronika Janírková -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Online marketingová komunikace vybraného e-shopu
Anna Podstawková -
Depozitně-refundační systémy v České republice – současnost a perspektivy
Ivan Pavelka