Budování a image značky DOBRÁ VODA – Klára Opletalová
Klára Opletalová
Diplomová práce
Budování a image značky DOBRÁ VODA
Anotace:
Cílem této diplomové práce je analyzovat počáteční vývoj budování značky DOBRÁ VODA, srovnat marketingové komunikace stolních a minerálních vod a zhodnotit image značky DOBRÁ VODA na základě průzkumu trhu. Předpokladem je, že povědomí o značce DOBRÁ VODA je poměrně vysoké, ale image značky z důvodu vysoké konkurence na trhu postupně upadá a DOBRÁ VODA se mezi svými konkurenty není schopna výrazně odlišit …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2007
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/1935
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2007
- Vedoucí: Milan Puchýř
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/1935
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace v obchodu a službách
Michal Masarik -
Návrh marketingové komunikace sportovního klubu
Markéta Ševčíková -
Finančná a strategická analýza spoločnosti Minerálne vody, a.s.
Adam Gutyán -
Finanční a strategická analýza společnosti Karlovarské minerální vody, a.s.
Jaroslav Stehno -
Analýza a hodnocení potenciálu destinace Kavkazské Minerální Vody
Alisa Petrienko -
Minerální vody Mariánských Lázní a jejich využití v balneologii a v péči o zdraví člověka
Veronika Hanzlíková -
Technické a právní aspekty koexistence přírodního léčivého zdroje minerální vody Bílinská kyselka a dalších aktivit ve městě Bílina
David Votava -
Vliv obsahu minerálních látek na senzorické vlastnosti pitné a minerální vody
Martin Švácha