Využití expresivního potenciálu grafických prostředků v současné ruské reklamě – Bc. Kateřina OBOŘILOVÁ
Bc. Kateřina OBOŘILOVÁ
Master's thesis
Využití expresivního potenciálu grafických prostředků v současné ruské reklamě
Usage of expressive potential of graphics in modern Russian advertisment
Anotácia:
Tato práce si dala za úkol analyzovat expresivní grafické prostředky používané v ruské reklamě a zjistit, jestli existují výrazné rozdíly mezi reklamou ruskou a reklamou zahraniční. Práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou, analytickou.Zabývali jsme se analýzou reklam jednak původně ruských tedy produktů ruské výroby, jednak produktů zahraničních, rozšířených sem díky globalizaci trhu …viacAbstract:
The diploma thesis focuses on expressive graphics in Russian advertisements. The thesis consist of two parts - theoretical and practical. In theoretical part we describe advertisement in Czech and in Russian laws, than the history of advertisement in Russian. At last we describes some of the graphics - colours, fonts, logos and advertisement photos.Practical parts presents selecteds advertisement, …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 12. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Jindřiška Kapitánová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
OBOŘILOVÁ, Kateřina. Využití expresivního potenciálu grafických prostředků v současné ruské reklamě. Olomouc, 2016. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY OLOMOUC
Faculty of ArtsMaster programme / odbor:
Philology / Russian for translators
Práce na příbuzné téma
-
Psychologické a estetické prostředky reklamní fotografie a jejich účinnost.
Eliška Krulišová -
Fotografie a psychologie barev: Jak různé barvy ve fotografiích ovlivňují naše emoce a chování a jak ovlivňují naše vnímání obrazu?
Marina BIDA -
Psychologie barev a barevná harmonie ve fotografii
Michaela Melenová -
Fotografie v marketingu ubytovacích zařízení
Daniela Klíčová -
Fotografie jako nástroj vizuální strategie mezinárodních společností působících v oblasti mobilních komunikací
Šárka Přibylová -
Ruská sociální reklama 20.-21. století
Marina VOLOKHOVA -
Ruská televizní reklama
Lolita LITVINENKO -
Reklama zaměřená na služby v České republice poskytované rusky mluvícím osobám
Hana Kaderková
Názov
Vložil
Vložené
Práva