Využití sociálních sítí pro marketing vysokých škol na příkladu MVŠO – Darina Vystrčilová
Darina Vystrčilová
Bachelor's thesis
Využití sociálních sítí pro marketing vysokých škol na příkladu MVŠO
The Use of Social Networks for the Marketing of Universities on the Example of the MVŠO
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá využitím sociálních sítí pro marketing. Práce je rozdělena na dvě části. První část se věnuje teoretickým pojmům z oblasti marketingu a online marketingu. Ve druhé části je analýza současného stavu sociálních sítí na Moravské vysoké škole Olomouc, srovnání se skutečným stavem sociálních sítí další soukromé školy neboli benchmarkingu a podle teoretických poznatků a následného …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with the use of social networks in marketing. The thesis is divided into two parts. The first part focuses on the theoretical concepts of marketing and online marketing. In the second part there is an analysis of the current situation of social networks at the Moravian University College Olomouc, comparison with the actual situation of social networks at another private school …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 3. 2018
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Šárka ŠTVERÁKOVÁ
- The Thesis/Dissertation Archive contains the required amount of information.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Vystrčilová, Darina. Využití sociálních sítí pro marketing vysokých škol na příkladu MVŠO. Olomouc, 2018. bakalářská práce (Bc.). Moravská vysoká škola Olomouc. Moravská vysoká škola Olomouc
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Moravská vysoká škola Olomouc, Moravská vysoká škola OlomoucMoravian University College Olomouc
Moravian University College OlomoucBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Online marketing na sociálních sítích
Veronika Kostorková -
Jak pandemie COVID-19 proměnila online marketing rapových umělců v České republice?
Andrej Filous -
Online marketing kulturního sektoru. Návrh online marketingové strategie vybraného divadla
Olga Havlíčková -
Online marketing na sociálních sítích vybraných společností
Lucie Vejsadová -
Influenceři a online marketing na sociálních sítích
Tereza Neubergová -
Online marketing jednosálového kina na sociálních sítích
Pavel Krupař -
Online marketing na sociálních sítích vybrané firmy
Tereza Spremová -
Analýza komunikačního mixu se zaměřením na sociální sítě daného podniku
Katka Perdykulová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights