David Hýža

Diplomová práce

Daň z přidané hodnoty u veřejnoprávních médií

Value added tax of public media
Anotace:
Diplomová práce se zabývá otázkou veřejnoprávních médií a daně z přidané hodnoty v souvislosti s jejími náklady. Cílem práce je na základě poznání současné situace interpretovat vliv DPH bez nároku na odpočet na náklady veřejnoprávních médií. Práce je rozdělena do tří částí, kde první částí je řešeno současné i minulé legislativní nastavení v oblasti televizního a rozhlasového vysílání veřejnoprávními …více
Abstract:
The Masterˈs thesis deals with the issue of public media and value added tax in connection with its costs. The aim of the thesis is based on the knowledge of the current situation in the field of legislation to interpret the impact of VAT without the right to deduct on the costs of public media. The thesis is divided into three parts, where the first part addresses the current and past legislative …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 12. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 6. 2020
  • Vedoucí: Barbora Slintáková
  • Oponent: Hana Zídková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/80991