Nástroje internetového marketingu v praxi – Ing. Lenka Sanická
Ing. Lenka Sanická
Bakalářská práce
Nástroje internetového marketingu v praxi
Internet marketing and it’s tools in practise
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá popisem nástrojů internetového marketingu a jejich praktického využití. V teoretické části jsem rozdělila celou oblast na několik přehledných úseků – Reklamu, Public Relations, Podporu prodeje, Přímý marketing, Marketing na sociálních médiích a představila základní druhy jejich nástrojů. V praktické části jsem se věnovala založení kampaně Google AdWords pro malou společnost …víceAbstract:
This thesis describes Internet marketing tools and their practical use. In the theoretical part I divided the Internet Marketing into sections - Advertising, Public Relations, Sales Promotion, Direct Marketing, Marketing on social media and I introduced the basic types of tools. In the practical part, I set up a Google AdWords campaign for a small company, then I optimized this campaign based on the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/a11ri/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2012
- Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Google AdWords jako praktický nástroj internetové reklamy: případová studie remarketingu
Michal Klajban -
Kontextová reklama s využitím Google AdWords a Google AdSense
Radovan Mihok -
Využití reklamy ve vyhledávací síti pro podnik Victoria Bowling pomocí nástrojů Google AdWords a Seznam Sklik
Lukáš Tisoň -
Remarketing v reklamních systémech Sklik a Google AdWords
Lubomír Koblása -
Využití Facebooku a Google AdWords pro budování značky
Štěpán Veselský -
Komparace reklamních systémů Sklik a Google Adwords
Tomáš Veselý -
Srovnání sociálních sítí Facebook a Google plus a jejich využití v oblasti marketingu
Luka Šušič -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko