Ing. Lenka Sanická

Bachelor's thesis

Nástroje internetového marketingu v praxi

Internet marketing and it’s tools in practise
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá popisem nástrojů internetového marketingu a jejich praktického využití. V teoretické části jsem rozdělila celou oblast na několik přehledných úseků – Reklamu, Public Relations, Podporu prodeje, Přímý marketing, Marketing na sociálních médiích a představila základní druhy jejich nástrojů. V praktické části jsem se věnovala založení kampaně Google AdWords pro malou společnost …more
Abstract:
This thesis describes Internet marketing tools and their practical use. In the theoretical part I divided the Internet Marketing into sections - Advertising, Public Relations, Sales Promotion, Direct Marketing, Marketing on social media and I introduced the basic types of tools. In the practical part, I set up a Google AdWords campaign for a small company, then I optimized this campaign based on the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 12. 6. 2012
  • Supervisor: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
  • Reader: PhDr. Karel Eliáš, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní