Komparace předvolební kampaně koalice SPOLU a koalice Piráti+STAN na sociálních sítích v rámci voleb do Poslanecké sněmovny v roce 2021 – Tereza FRANKOVÁ
Tereza FRANKOVÁ
Bakalářská práce
Komparace předvolební kampaně koalice SPOLU a koalice Piráti+STAN na sociálních sítích v rámci voleb do Poslanecké sněmovny v roce 2021
Comparison of the election campaign of the SPOLU coalition and the Pirates + STAN coalition in the elections to the Chamber of Deputies in 2021
Anotace:
Práce se zabývá komparací předvolební kampaně na sociální sítích koalice SPOLU a koalice Piráti+STAN. Jsou analyzovány stranické, resp. koaliční profily a profily všech předsedů koaličních subjektů, a to na Instagramu a Facebooku. Práce komparuje tři proměnné - témata, formu a grafickou a textovou úpravu příspěvků. Pro celkový kontext je práce uzavřena daty týkající se financí a počtu sledujících.Abstract:
The thesis deals with the comparison of the election campaign on the social networks of the SPOLU coalition and the Pirates+STAN coalition. Party, resp. coalition profiles and profiles of all chairmen of coalition entities, are analyzed on Instagram and Facebook. The thesis compares three variables - topics, form and graphic and textual editing of posts. For the overall context, the thesis concludes …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Filip Šafr
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
FRANKOVÁ, Tereza. \textit{Komparace předvolební kampaně koalice SPOLU a koalice Piráti+STAN na sociálních sítích v rámci voleb do Poslanecké sněmovny v roce 2021}. Online. Bakalářská práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Filozofická fakulta. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/ehotzg/.
Jak správně citovat práci
FRANKOVÁ, Tereza. Komparace předvolební kampaně koalice SPOLU a koalice Piráti+STAN na sociálních sítích v rámci voleb do Poslanecké sněmovny v roce 2021 . Olomouc, 2022. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Politická komunikace a politický marketing / Politická komunikace a politický marketing / Evropská studia a diplomacie
Práce na příbuzné téma
-
Úspěch koalice Spolu ve volbách 2021 a vybrané nástroje politického marketingu
Anita Šálková -
Politický marketing ODS
Petr Košťál -
Komparace volebních kampaní v plzeňských krajských volbách v roce 2016 (ANO 2011, ČPS,ČSSD, ODS, Koalice pro Plzeňský kraj, KSČM, Koalice SPO a SPD, koalice STAN, Občanů patriotů, Svobodných a SsČR, TOP09)
Kateřina BARTŮŇKOVÁ -
Politický marketing České pirátské strany v roce 2021
Kůsová Kůsová -
Politický marketing a komunikace v kampani do Poslanecké sněmovny ČR v roce 2021
Monika Kubová -
Komparace komunikace vybraných značek na sociální síti
Lucie VOŽENÍLKOVÁ -
Komparace proklikovosti bannerů na Facebooku a Instagramu
Vojtěch Kaňok -
Komparace volebních kampaní pravicových politických stran ve volbách do PS PČR v roce 2013. Příklad ODS, TOP 09, Svobodných a Hlavu vzhůru
Vojtěch Novotný
Název
Vložil
Vloženo
Práva