Komparace předvolební kampaně koalice SPOLU a koalice Piráti+STAN na sociálních sítích v rámci voleb do Poslanecké sněmovny v roce 2021 – Tereza FRANKOVÁ
Tereza FRANKOVÁ
Bachelor's thesis
Komparace předvolební kampaně koalice SPOLU a koalice Piráti+STAN na sociálních sítích v rámci voleb do Poslanecké sněmovny v roce 2021
Comparison of the election campaign of the SPOLU coalition and the Pirates + STAN coalition in the elections to the Chamber of Deputies in 2021
Abstract:
Práce se zabývá komparací předvolební kampaně na sociální sítích koalice SPOLU a koalice Piráti+STAN. Jsou analyzovány stranické, resp. koaliční profily a profily všech předsedů koaličních subjektů, a to na Instagramu a Facebooku. Práce komparuje tři proměnné - témata, formu a grafickou a textovou úpravu příspěvků. Pro celkový kontext je práce uzavřena daty týkající se financí a počtu sledujících.Abstract:
The thesis deals with the comparison of the election campaign on the social networks of the SPOLU coalition and the Pirates+STAN coalition. Party, resp. coalition profiles and profiles of all chairmen of coalition entities, are analyzed on Instagram and Facebook. The thesis compares three variables - topics, form and graphic and textual editing of posts. For the overall context, the thesis concludes …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2022
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Filip Šafr
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
FRANKOVÁ, Tereza. \textit{Komparace předvolební kampaně koalice SPOLU a koalice Piráti+STAN na sociálních sítích v rámci voleb do Poslanecké sněmovny v roce 2021}. Online. Bachelor's thesis. Olomouc: Palacký University Olomouc, Faculty of Arts. 2022. Available from: https://theses.cz/id/ehotzg/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
FRANKOVÁ, Tereza. Komparace předvolební kampaně koalice SPOLU a koalice Piráti+STAN na sociálních sítích v rámci voleb do Poslanecké sněmovny v roce 2021 . Olomouc, 2022. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
Political Communication and Marketing / Political Communication and Political Marketing / European Studies and Diplomacy
Theses on a related topic
-
Úspěch koalice Spolu ve volbách 2021 a vybrané nástroje politického marketingu
Anita Šálková -
Politický marketing ODS
Petr Košťál -
Komparace volebních kampaní v plzeňských krajských volbách v roce 2016 (ANO 2011, ČPS,ČSSD, ODS, Koalice pro Plzeňský kraj, KSČM, Koalice SPO a SPD, koalice STAN, Občanů patriotů, Svobodných a SsČR, TOP09)
Kateřina BARTŮŇKOVÁ -
Politický marketing České pirátské strany v roce 2021
Kůsová Kůsová -
Politický marketing a komunikace v kampani do Poslanecké sněmovny ČR v roce 2021
Monika Kubová -
Komparace komunikace vybraných značek na sociální síti
Lucie VOŽENÍLKOVÁ -
Komparace proklikovosti bannerů na Facebooku a Instagramu
Vojtěch Kaňok -
Komparace volebních kampaní pravicových politických stran ve volbách do PS PČR v roce 2013. Příklad ODS, TOP 09, Svobodných a Hlavu vzhůru
Vojtěch Novotný
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights