Komparace dílčích prvků v inkluzivním vzdělávání na základních školách v České republice a Dánsku – Bc. Kristýna Kaniová
Bc. Kristýna Kaniová
Bakalářská práce
Komparace dílčích prvků v inkluzivním vzdělávání na základních školách v České republice a Dánsku
Comparison of Inclusive Approaches and Methods Used in Primary Schools in the Czech Republic and Denmark
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá srovnáním práce s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na vybraných českých a dánských základních školách. První kapitola popisuje vývoj péče o jedince s postižením na našem území a postupný přechod k inkluzivnímu vzdělávání. Druhá kapitola se věnuje dánskému pojetí a fungování inkluzivní pedagogiky. Praktická část bakalářské práce zkoumala metody práce vybraných speciálních …víceAbstract:
The Bachelor's thesis deals with the comparison of work with pupils with special educational needs at selected Czech and Danish primary schools. The first chapter describes the development of care for individuals with disabilities in our territory since the founding of the first institutes and the process of transition of inclusive education. The second chapter focuses on the Danish concept and functioning …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2020
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/hazmz/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2020
- Vedoucí: PhDr. Lenka Gajzlerová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Mgr. et Mgr. Bc. Ivana Márová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KANIOVÁ, Kristýna. \textit{Komparace dílčích prvků v inkluzivním vzdělávání na základních školách v České republice a Dánsku}. Online. Bakalářská práce. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/ehqkhr/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika - komunikační techniky
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Aplikace nástrojů RPA prostředí školy se zaměřením na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami
Jakub VAŇHARA