Komparace dílčích prvků v inkluzivním vzdělávání na základních školách v České republice a Dánsku – Bc. Kristýna Kaniová
Bc. Kristýna Kaniová
Bachelor's thesis
Komparace dílčích prvků v inkluzivním vzdělávání na základních školách v České republice a Dánsku
Comparison of Inclusive Approaches and Methods Used in Primary Schools in the Czech Republic and Denmark
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá srovnáním práce s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na vybraných českých a dánských základních školách. První kapitola popisuje vývoj péče o jedince s postižením na našem území a postupný přechod k inkluzivnímu vzdělávání. Druhá kapitola se věnuje dánskému pojetí a fungování inkluzivní pedagogiky. Praktická část bakalářské práce zkoumala metody práce vybraných speciálních …moreAbstract:
The Bachelor's thesis deals with the comparison of work with pupils with special educational needs at selected Czech and Danish primary schools. The first chapter describes the development of care for individuals with disabilities in our territory since the founding of the first institutes and the process of transition of inclusive education. The second chapter focuses on the Danish concept and functioning …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2020
Identifier:
https://is.muni.cz/th/hazmz/
Thesis defence
- Date of defence: 16. 6. 2020
- Supervisor: PhDr. Lenka Gajzlerová, Ph.D.
- Reader: PhDr. Mgr. et Mgr. Bc. Ivana Márová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KANIOVÁ, Kristýna. \textit{Komparace dílčích prvků v inkluzivním vzdělávání na základních školách v České republice a Dánsku}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Education. 2020. Available from: https://theses.cz/id/ehqkhr/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Special Education / Special Education - Communication Techniques
Theses on a related topic
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Aplikace nástrojů RPA prostředí školy se zaměřením na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami
Jakub VAŇHARA